Het gat voor de pook moest ook naar achter dus ook daar ging de zaag in. Het ontstane gat heeft ie weer dichtgemaakt met een origineel onderdeel van een RS2000 (die hadden de pook ook verder naar achter).



Maandag heb ik alle blanke plaatdelen behandeld met menie, primer, en ML. En omdat Hans en ik allebei al eens problemen hebben gehad om de koppeling goed te krijgen, eerst het losse koppelinghuis met de complete koppeling gemonteerd. Na overleg met Burton heb ik daar een gaffel en een koppelingskabel voor een RS 2000 gekocht, en alles werkte ook perfekt


Dinsdag alles ingespoten met bodycoating, en het opbouwen kon weer beginnen. Alles wat er zaterdag onderuit is gekomen weer gemonteerd en na een probleempje met de start motor, kon ik een rondje rijden. Werkt allemaal prima, vooral de quickshift is een aanrader. Een grote vooruitgang vooral omdat de koppeling nu goed vrij komt, ook schakelt deze versnellingsbak veel beter.
Hans en Marjolein, bedankt voor de hulp en de gastvrijheid!
2 opmerkingen:
En het zal met dat ander difrentieel wel vreed hard gaan......
Valt mee Pierre maar het toerental bij 120 is nu een stuk lager, en het schakelt veel vlotter.
Een reactie posten