okidoki hier gaat tie dan de automaat bak van de mk 4 ghia had t dus begeven nou ja nog niet helemaal maar ik had er vannaf leleystad al geen vertrouwen meer in
ik had de olie al vervangen maar dat mocht ook al niet helpen okay wat te doen schakel auto van maken .
ik had dus nog een bak alleen wat verder ? na alles bekeken te hebben ging t om de pedalen ,t schakelmechanisme,de motor en bak steun ,koppeling vliegwiel drukgroep en t aanpassen van t gas pedaal mechanisme











de motor steunen pedalen en schakel mechanisme en wat kleinigheden komen van dennis die we gekregen hebben nadat we m geholpen hadden met zijn escortje echt tof van m .Davey heeft wat spulletjes voor me gestraald waarna ik ze weer netjes heb kunnen maken
gisteren ben ik dan begonnen met t uit elkaar halen van de auto stukje bij beetje gas
mechanisme. schakel mechanisme van de automaat voor wielophanging en toen de steek assen en daar liep ik vast
Maar vandaag is dat goed gekomen vanmiddag kwamen harry en sas langs en davey om de koppeling drukgroep en vlieg wiel te brengen.en toen we later een paar bakkies hadden gedronken met mijn ook nog aangeschoven vriendinnetje caroline ,zijn we door gegaan en verder gekomen dan ik had gedacht eigenlijk
de steekassen waren er best vlot uit dank zij davey zijn ervaring en kennis van mk4tjes en toen wilden de heren nog even verder ,mij hoor je niet klagen hoor
dus hebben we ook de bak er nog onderuit gehaald ,wat wel gebleken is de oorzaak van t kapot gaan van de bak is waarschijnlijk dat er koelvloeistof bij de bak olie is gekomen
3 opmerkingen:
Graag gedaan hoor Frank, en ik hoor het wel als ik iets voor je kan betekenen.
Ik zal z.s.m voor het gasmechanisme kijken voor je.
Kijk weer een project draaiend. Komt allemaal goed he.
Ook graag gedaan hoor Frank. Het is altijd leuk om zoiets te doen. Je leert er altijd weer van. Kijk maar naar dat stralende gezicht van me.
Een reactie posten