dinsdag 18 mei 2010

Glimmende Granada

Zondag was het poetsdag. FvB`ers gingen er goed op los, nogmaals bedankt u allen :D



Het heeft veel geholpen, hij voelt weer glad, en glimt ook weer mooi !



En ook Tygo en Isabelle en Joep hebben heel goed geholpen, die gingen er goed tegenaan !



Het resultaat is dan ook schitterend


En dit heb ik inmiddels ook, een net middendeel van de achterbumper, en de goede stootstrip voor het voorscherm. Thnx Pa voor het ophalen !

Nogmaals bedankt allemaal !

8 opmerkingen:

vdV-tjes zei

We hebben het graag gedaan hoor. En het was weer ouderwets gezellig, af en toe slap gejeweetwel en een lekker bakkie koffie erbij, wat willen we nog meer. Nog veel rijplezier ermee.

Fester zei

inderdaad graag gedaan hou m netjes
de bumper zal een hele verbetering zijn ook goede keuze van de wielen nog

FoKa zei

graag gedaan en bedankt voor de koffie,cake en ijs dat moet ik van tygo zeggen

kees a zei

de buren hebben gevraagd of je die granada niet meer in de zon wil zetten,zeworden verblind door de schittering!!!

Kees zei

Dat was weer een geslaagde middag!
Ik ben benieuwd hoeveel 5gats velgen Davey gaat verzamelen, ik stel voor dat we een poole opzetten. Wie er het dichtste bij zit wint een pak stroopwafels! Ik ga voor 10 sets.

vdV-tjes zei

Nou Kees ik heb wel zin in stroopwafels, dus ik ga voor 11 sets.

Davey zei

11 ?

Ik zou hoger inzetten ;)

FoKa zei

ik lust geen stroopwafels dus ik
zet in op 136