zondag 16 mei 2010

mk 4 terug in breda




de week voor hemelvaart was t dan zover vrijdag's na t werk was ik naar veldhoven gereden om m over te schrijven en afterekenen met mark

Zaterdag waren we na t sauzen naar riny gereden om zijn brug aan te sluiten enwerkend te maken ,waarna we m op zijn gaan halen

t zal mark wel een beetje aan zijn hart gegaan zijn om m te zien gaan maar hij hoeft er zeker geen spijt van te hebben

riny heeft m maandag voor me laten keuren in oirschot waar tie afgekeurd werd op de banden en de handrem .kees en ik zijn dinsdag avond naar oirshot gereden om t een en ander op te lossen onder de vakkundige begeleiding van hulp monteur michel ik dacht ook even t warmloop probleem op te lossen maar dat had wat meer voeten in aarde maar gelukkig kon riny dat voor mij op lossen en ook nog eens laten keuren





dat betekende dat we m konden gaan halen woensdag avond samen met kees pierre en tim

hemelvaart was t knutselen en schoon maken modder weg halen bij de vulhals raammechanisme op nieuw in t vet doen bekleding voor gereinigd wat sierlijstjes verwijderd en schoon gemaakt wielen gepast en weggebracht voor banden





al met al een goed besteed weekend tot de volgende

2 opmerkingen:

vdV-tjes zei

Het is zeker een nette wagen Frank. Als ik die foto's van die velgen nu zie staan die 17" toch wel gaaf. Veel rijplezier ermee.

FoKa zei

goed bezig geweest frank en harry je hebt gelijk die velgen staan wel mooi zo in het zwart