vrijdag 29 oktober 2010

Classic fords venlo

Hallo allemaal

Het is alweer even geleden maar omdat onze huisfotograaf niet meekon, neem ik het maar even waar. Mooi evenement en we hebben veel geluk gehad met het weer, volgende keer ben ik er weer bij!

Het was allemaal niet zo duidelijk maar we mochten (met de klassiekers) op het circuit, gewoon aansluiten en 3 rondjes krullen, of in sommige gevallen knallen. Zelfs passagiers waren toegestaan, waar Joep en Tim gretig gebruik van hebben gemaakt. Volgende keer wat meer helmen meenemen en genieten maar!

Zo dat is weer genoeg tekst, hier zijn de foto's




4 opmerkingen:

Fenske zei

Dat zag er gezellig uit ja. Jammer dat ik nie mee kon, maarje kan nie alles hebben....

Davey zei

Was zeker erg leuk.
Volgend jaar wel circuit op ! :D

vdV-tjes zei
Deze reactie is verwijderd door de auteur.
vdV-tjes zei

Ja (ome) Kees, het was zeker een geslaagde dag! Volgend jaar neem ik (Joep) m'n eigen helm mee!!! Oja ome Hans, nog bedankt dat ik (Joep) met je mee mocht racen.
Groetjes en tot gauw, Joep en Har