maandag 9 mei 2011

^&%^% plastic onderdelen




Zondag ben ik even bij familie in de buurt van Doetinchem geweest, sta ik in de file, hoor ik ineens het bekende geluid van brekend plastic, en de Van gaat ineens rijden.Stond ook nog eens bergop, probeer dan maar eens steeds weg te rijden (was 3km file)


Dus al dubbel klutsend door gereden, en ook weer thuis gekomen (Ik heb niet voor niets ook nog de bijnaam Tinus Tussengas....)



Vandaag de oorzaak vervangen, wat een kl*teklus was dat weer :-(

Was gelukkig niet zo duur, alleen gezien ervaringen uit het verleden met aftermarketspul toch maar een originele gekocht bij Tichgelaar (kwam Thomas ook nog even tegen :-))


Zo zie je maar, als je de levensduur van iets wilt beperken, dan moet je kunststof onderdelen gebruiken.

De koppeling van mijn mk1 werkt na 39 jaar nog perfect, maar daar zit dan ook geen plastic in....

7 opmerkingen:

FoKa zei

ja dat krijg je met dat tupperwaer
spul mooi dat het weer gemaakt is.

vdV-tjes zei

Toch knap van u dat je zo naar huis heb kunnen rijden {via Breda}.

vdV-tjes zei

Nog bedankt voor de bumper en de achterlichten, en dat voor die prijs???? En nog bedankt voor het thuis brengen.

BenDeGek zei

Hee Harry,

Geen probleem hoor, kwam er toch nagenoeg langs!
En zelf deed ik er toch niks mee, dan maak ik er liever iemand blij mee ;-)

Kees zei

Petje af hoor Tinus zo'n rit zonder koppeling is niet mis. Zo zie je maar weer, they don't make them like they used to.

Fester zei

hou op schij uit daar heb ik ook aardig wat gvd's op los gelaten met de ghia, een automaat rijder kan t dus ook zonder koppeling

Davey zei

Plastic Fantastic ?
No way..

Maar Ben, zo zie je maar weer, net als fietsen, ook rijden zonder koppeling verleer je niet :D