zaterdag 21 januari 2012

Fiesta update !!!!!!!!!!

Ja hoor t is weer zover ik ben de laatste 2 zaterdagen met de Fiesta bezig geweest na wat andere dingen om handen gehad te hebben en m'n kijkoperatie natuurlijk wat ook niet echt op schoot.
Vorige week ook nog even in Rijsbergen geweest om voor Hans koplampen te halen voor hun "nieuwe" aanwinst.


Hij staat alweer n jaar of 2 in Rijsbergen stof te vangen maar ik vond t weer wel leuk hem weer eens te zien.



Thuis ben ik met de rolkooi van de Fiesta verder gegaan ,ik vond de platen waar hij mee bevestigd word in de auto niet mooi en wil die graag opknappen.
De voorkant had ik een tijd geleden al gedaan en dus nu de achterkant.
Dus een ochtend de kooi er uithalen en de platen er afslijpen.


Vandaag dus van een van Harry gekregen plaat een strook geslepen en in de ronding geklopt van de achterste wielkast , daarna in 4 stukken geslepen en netjes haaks afgevijlt
2voor in debinnenschermen en 2 om aan de kooi te lassen


Ik moet nog wat dingen bekijken voor de middelste bevestigingen maar er zit weer schot in

tot de volgende

3 opmerkingen:

vdV-tjes zei

Was zeker wel weer appart denk ik om de rooie te zien, toch heel veel plezier mee gehad.
En verder lekker bezig geweest zie ik, blijft toch kriebelen hee.
Fijn dat je er nu weer wat tijd voor hebt, en andere dingen gaan soms gewoon voor.
Succes verder ermee en als ik een handje kan helpen hoor ik het graag.

FoKa zei

ziet er goed uit frank weer lekker ant hobbyen

Fenske zei

Toch een mooi kleurtje dat rood he. Tja het begin tbij iedereen weer te kriebelen. Hadden we maar een loods samen..... :-)

Mooi klopwerk Frankie, maarja dat is je 2e baantje he, heb je ook altijd leuk gevonden metaal bewerking.

Komt goed en ik sluit me aan bij Har. Als ge hulp nodig hebt....