dinsdag 7 februari 2012

Ford Fiesta XR2i-8v

Herinneren jullie deze nog, voor en ..........



Na een jaartje lekker gereden te hebben in onze mooie rooie Ford Fiesta mk3 XR2i gaat hij aanstaande zaterdag naar een ander baasje.

Na een ellendig ongeluk met onze Sportka hadden we een andere auto nodig en die vonden we tegen de duitse grens. Samen met Kees opgehaald en weer terug naar het Brabantse land gereden. Na wat werkzaamheden heeft hij ons overal naar toe gebracht. Voor mijn doen is hij toch nog vrij standaard gebleven. Tijdens de werkzaamheden kwamen we telkens achter dat hij voor een mk3 een goede harde carroserie heeft. En die onderdelen die ik heb liggen zullen binnen kort op Marktplaats komen te liggen. Betreft onder andere dubbele spoilers, nieuw zonnedak, achterlichten met donkere knippers, originele wielen etc etc. En dan nog de onderdelen die ik heb overgenomen van Jordy.........


De Cossies blijven in Bavel en de 14"wielen die ik via Ben heb gekocht zullen er onder blijven. Verder was het een leuk wagentje en jammer dat hij de stuurbekrachtiging miste. Maarja wij mogen niet klagen met de opvolger. Dit is voor ons helemaal een gaove bak.....

Chris (de nieuwe eigenaar) zal zeker veel plezier aan de wagen krijgen en we kunnen hem nog tegen komen ook. Chris woont in de buurt van Zevenbergen. Dus wie weet. Ik wens Chris veel fijne en vooral veel veilige kilometers toe.

6 opmerkingen:

FoKa zei

das mooi en dat we hem nog tegen kunnen komen is ook lachen.chris heeft met deze een goed wagentje gekocht.

vdV-tjes zei

Het is zeker een leuke wagen en Chris zal er nog veel plezier mee hebben.

Fester zei

zeker weten een mooi wagentje daar gaat tie best een goeie aan krijgen jullie hebben er al met al ook mooi mee gereden ik blijf t ook een mooi model vinden al vond ik ze standaard niet t mooiste

Kees zei

Jammer dat ie weg gaat maar de opvolger is ook niet mis, veel cabrio plezier toegewenst.

Fenske zei

Zaterdag morgen stond er een blije gelukkige nieuwe eigenaar voor de deur.

Hij heeft de wagen overgeschreven en reed lekker rustig de straat uit. Is een raar idee, maarja dat zullen we bij alle auto's hebben.....

Chris zei

Hallo allemaal.. Ik heb een tijdje geleden de Ford Fiesta gehaald maar ik heb er eigenlijk nog geen plezier aan gehad. De Fiesta stottert heel erg en valt soms uit en houd in als je gas geeft. Mischien weten jullie wat er aan de hand is. Hij staat nou stil en ik zal moet hem naar de Ford dealer moeten brengen.