donderdag 26 december 2013

verhuizing van de fiesta


om te beginnen wil ik eerst iedereen een fijne kerst toewensen :D

vorige week kreeg ik een verontrustend smsje dat de bak van mn fezz hevig zou lekken. dit leek me onwaarschijnlijk des ondanks heb ik voor ik ging kijken had ik al een nieuw setje keerringen besteld.
toen ik afgelopen week ging kijken zag ik dat een of andere #$%%$#$^$@ de auto had verplaatst toen het subframe nog niet gemonteerd was. hoewel ik iedereen had afgebeld om door te geven dat het deze week niet mogelijk was om dat te doen.

maar goed, mee dat ik de deur opende zag ik al een flinke plas olie liggen. mee dat ik onder de auto keek zag ik dat de steekas uit de bak was.
vervolgens ben ik met een zaklamp gaan kijken op het terrein, en toen zag ik een heel spoor liggen van mn plekje in de box tot halverwege het terrein.

dit was voor mij de druppel die de emmer deed over lopen.
nadat ik wat vrienden heb af gebeld voor wat hulp voor een nieuwe stalling kwam de moeder van een van deze jongens met het goede nieuws dat ik de auto en al de onderdelen bij hun in de schuur mocht plaatsen.
zolang ik maar alles netjes hield  :)

na een paar dagen spullen verhuizen is nu eindelijk alles over.
nu kan ik weer met een gerust hart weer slapen zonder ik bang hoef te zijn op schade of andere gekke dingen.

8 opmerkingen:

vdV-tjes zei

Wat een kl.tzakken zijn dat geweest zeg. Fijn dat je nu een andere mooie ruimte heb gevonden.

Stephan zei

hi Har,
ik vind het zelf inderdaad erg jammer dat er mensen zijn die dit soort dingen doen.
inmiddels weet ik wel wat ik aan die persoon heb ......

thomas ervaart precies het zelfde op het moment, hij gaat van de week ook over verhuizen naar een andere plek.
dit gaan we zondag aan pakken.
tot die tijd houden we onze adem in.

vdV-tjes zei

Lijkt wel of ze jaloers zijn op jullie Fordjes

Kees zei

Jammer dat dat weer zo moet, wel fijn dat je zo snel een ander plekje hebt gevonden!

Fester zei

ik hoop dat de schade meeviel

Stephan zei


het meeste is weer gerepareerd maar nu zit ik nog met allerlei butsjes en deukjes :(, dier er ooit nog eens uit gehaald moeten worden.

ik weet alleen nog niet of ik dit zelf kan, maar dat zien we van de lente wel, het is me nu te koud om buiten te kijken waar ze zitten.

Fenske zei

Altijd balen schade die je zelf nie aangericht hebt. Maarja het is nu eenmaal zo.

Gelukkig staat ie nu op een veiliger plekkie. Spreek je gauw.

Jeffrey zei

Hij stond nu echt op een veiligere plek ja sukkel
En ons een beetje zwart maken bij iedereen word het niet beter van vriend