dinsdag 18 februari 2014

sierra update






nou even nog de laatste nieuwtjes, ik heb met de kerst zo goed en zo kwaad de achter schade nog terug kunnen persen /duwen


 en heb vorige week t schade bedrag ontvangen dus nou s kijken wat verstandig is
ik wil m nog wel even blijven rijden dus ik ga nog wel wat dingen doen

ik heb nog wel een bas box gekocht voor een beter geluid 
daar heb ik zeker geen spijt van een aanrader

i

en de voor bumper die  van een mk1 4x4 zou komen heb ik nu ook in de primer 
ik heb ook nog voor een leuk prijsje n midden console op de kop getikt
er zit wel wat werk aan maar ja ik had toch niets te doen


zo dan zijn jullie weer op de hoogte, gegroet en tot de volgende



2 opmerkingen:

Fenske zei

Zozo dat ziet er alweer goed uit zeg. Wordt weer netjes, alleen zo #$%^& van die schade......

vdV-tjes zei

Goed bezig geweest Frankie. Ben benieuwd hoe de bumper gaat zijn. Zal wel gaaf worden.