zaterdag 22 maart 2014

Roest plekkie op dorpel

Vorig jaar dacht ik al een plekkie te zien, maar ik dacht dat kan de coating ook zijn. Verder geen aandacht aan besteed. Vandaag toch maar even het plekkie schoon gemaakt. en jahoor.......




Het plekkie maar even behandeld en spoedig een spuitbusje halen om dieper tussen de koker te kunnen spuiten zodat de roest gestopt wordt tot dat hij gelast kan worden. Ik denk dat ik nog wel even de dorpels zelf even kaal moet maken. Voorkomen is beter dan genezen en roesten dat doen die mk7's, dat heb ik al gezien bij de achterkant.



Het is een jaartje van het lassen aan de wagens denk :-). Ook dit komt weer goed.

2 opmerkingen:

vdV-tjes zei

Balen dat je weer aan de gang moet met de cabrio, na vorig jaar al nieuwe stukken erin gezet te hebben. Maar hij zal er alleen maar beter van worden! Succes ermee.

BenDeGek zei

Valt zo te zien nog mee, en gelukkig heb ik de laatste tijd veel ervaring opgedaan met lassen ;-)
Komt allemaal wel weer goed dus!