zaterdag 28 juni 2014

Nieuw project, Fiesta mk1 1100S

Omdat ik toch niks te doen had, heb ik maar een nieuw project gekocht ;-)
Pierre attendeerde mij op een Fiesta 1100S die op marktplaats stond.
Na enig heen en weer gebel toch maar besloten om hem te kopen.
Vandaag hebben we hem (Pierre, Sam en ikzelf) opgehaald.
Dashboard is in perfecte staat  
Interieur is ook nog heel netjes
Helaas is de carrosserie wel wat minder, zit wel het nodige laswerk aan, maar de basis is nog goed.
Omdat een S versie erg zeldzaam begint te worden, wil ik hem zeker weer in de oude glorie herstellen.


Ik vind dit een leuk model, mooie kleur ook. Leuk detail is dat de motor nog origineel is, het motornummer komt overeen met het chassis nummer. Hij staat al erg lang stil (zie de niet Gaik kentekenplaten) maar het was starten en (bijna) meteen lopen! Ook wel grappig is het feit dat de vorige eigenaar hem in Groningen gekocht heeft (van eerste eigenaar) , hij stond nu in Zwaag, maar is nieuw geleverd door Tigchelaar Breda :-)







3 opmerkingen:

vdV-tjes zei

Eerst maar een andere mk1 afmaken. Ziet er verder goed uit.

BenDeGek zei

Uiteraard, deze moet helaas achteraan schuiven in de rij.......

Kees zei

so many projects, so little time :-)