maandag 20 juli 2015

Fiesta gered van de SLOOOOOOOPPP :-)

Tja, als je het verhaal leest op FiestaClub, dan zwicht je toch, of nie......

Mijn ford fiesta is niet meer, de motor is helaas in elkaar gelopen.
Hij staat in Breda.
Wie hem wil hebben moet hem daar weg halen en mij daar afzetten en weer in Dordrecht afzetten.
Morgen ga ik hem leeghalen en als ik niets heb gehoord dan gaat de fiesta daarvandaan naar de sloop

Contact gezocht met de eigenaar en na een leuk gesprek, Ben gevraagd of hij de wielerkoers wil stilleggen voor een calamiteit, namelijk het redden van een Fester.....

Naar de ANWB gereden en daar zagen Sam en ik hem al staan. Oooooooooooooo, die lijkt veel op de onze, alleen wel wat schraal.

Nadat Ben kwam en zijn combinatie had geparkeerd, kwam ook Don net aanrijden, daarna Don thuis gebracht (en kregen we nog meer cadeautjes. De licht metalen wielen en nieuwe achterlichten). Daarna nog de auto opgehaald en naar zijn toekomstige verblijf plaats gebracht 8x.








Daar aangekomen hebben we nog even gekeken, maar er zijn nog wel enkele dingen te gebruiken. Nu blijkt dat we hem niet zelf meer mogen afmelden bij de RDW gaan we even kijken wat nog wel kan, maar dat zal geen probleem zijn. Het zijn toch eigenwijze auto's zeg en tja dan kan ik het niet laten en vooral niet laten staan.

Don nogmaals bedankt en we gaan binnenkort eens kijken wat we met de Fiesta gaan doen. Ben (en Kees) nog bedankt voor lenen van de car en de hulp. Maar we krijgen er wel ervaring in zeg met redden van Festers. AAAAAAAAAAUUUUUUUUWWWWW de FvB-Monkeys :-)

2 opmerkingen:

vdV-tjes zei

Goed bezig geweest mannen. Zo dicht in de beurt en zo goedkoop, nee dan kunde hem niet laten staan. Komt hij toch mog goed terecht.

BenDeGek zei

Is een mooie vondst, ik denk dat er vele delen door zullen leven in de 1100S.
Best wel toevallig dat ik net die kar had staan...... (en dat ik hem mocht gebruiken) :-)