zondag 6 december 2015

Sierra RS2300

De uitlaat: Ik had er een RS 2000 16v spruitstuk bij en die heb ik aangepast door alle bochten los te slijpen



Daarna de pijp diverse keren inslijpen en een bruikbare bocht in maken



Lassen



Vlakslijpen



Van vier naar twee


 De voorpijp komt weer van een sierra dohc en heeft de juiste lengte zodat er een standaard Sierra dohc systeem aan past


Daarna nog twee lasmoeren voor de lambda's


En dan heb je zo iets



Beetje hittebestendig zwart er op en het uitlaatspruitstuk is klaar

Ik heb inmiddels begrepen dat ashley een een spaghetti heeft voor RS2000 16v motoren met RWD, ik denk voor kitcars. Dus misschien iets voor later


4 opmerkingen:

Fester zei

vakwerk hoor ziet er goed uit

Fenske zei

zekers vakwerk, kan je ook in RVS maken Kees. Dan breng ik de Fiesta ook ff :-)

BenDeGek zei

Mooi stukske vakwerk :-)

Anoniem zei

mooi werkverkoop je de uitlaat of weet je waar ik er een kan halen??