zondag 7 februari 2016

fiesta mk 1 update


 nou daar ben ik weer dan effe n update van de stand van zaken tot nu toe
vorig jaar met Ton Santegoeds mijn reactie stang beugels geruild voor n nieuwe benzine tank best blij mee


ben ook begonnen met het ten tweede malen opknappen  van mijn oude xr2 mk2 rem klauwen Davey had ze al ge straald en geprimerd en ik heb ze met de dremel na gelopen dat ze nog netter worden door de gietrandjes vlakker te maken


en dan natuurlijk t onderblok dat bij Davey zijn oude baas helemaal is nagekeken opgeboord en voorzien is van nieuwe zuigers lagerschalen axiaal lager en wat nu dus compleet moet zijn


ik heb t blok ook bijna aan de buiten kant bijna klaar zodat we t kunnen gaan opbouwen


 en dan de rolkooi daar heb ik ook nog n dag aan besteed om de overbodige gaten dicht te maken en wat te fatsoeneren ik denk dat ik daar met nog n zaterdag er aan bezig te zijn n eind mee ben
zodat Hans m voor mij af kan lassen en dan plamuren spuiten



dus we zijn weer wat verder ik moet nog wat spullen te pakken zien te krijgen ook
met de fiesta naar de classic ford gaat m niet worden maar ik denk toch n heel eind te komen dit jaar

tot de volgende update veel sleutel plezier

3 opmerkingen:

Fenske zei

Dat ziet er al weer goed uit, lekker een bietje prullen en straks alleen maar meer genieten van die kleine details :-)

vdV-tjes zei

Goed bezig Frankkie. Beter de tijd ervoor nemen dan afraffelen. Krijgde spijt van dingen.

BenDeGek zei

Dat ziet er allemaal netjes uit!
ik hoop zelf binnenkort ook weer aan mijn projekten verder te kunnen gaan ;-)