maandag 29 augustus 2016

The Beach Bum Bonanza

Gisteren 'even' naar Belcrum Beach geweest en dacht dat ik zo weer terug was, maar dat was nie het geval. Er stond heel veel mooi erf goed. Ik heb geweldig genoten en er was nog veeeeeeeeeeeeel meer, maar alsnog nog even een selectie gemaakt.

Tijdens het rondlopen John van Oosterhout nog tegen gekomen en nog een paar rondjes gedaan. Ze bleven komen en gaan. 


Was nog een kale body, maar zeker een schitterend project.


Ook deze waren van de partij. Mooie VW's, die blijven ook altijd wat hebben.






Mocht je geen pook tot beschikking hebben maar wel 'oud' gereedschap :-)




Blijft toch wel een droom om te mogen rijden een Mustang Mach I. Alleen jammer dat er blaasjes onder de lak zat. Maar dat maakt de prijs alleen maar betaalbaarder voor me :-)



Er waren nog veel meer andere auto's aanwezig maar om deze op de site te zetten wordt wel heel veel........ Maar van mij mag deze meeting elk jaar georganiseerd worden. Nog wat bekenden tegen gekomen en lekker bij gekletst. Ik heb genoten. 

1 opmerking:

Pieter van Halsteren zei

Leuke auto's! Altijd wel lachen zo'n autoshow met de wat oudere generatie auto's. Dat is absoluut andere koek dan de Nissan Qasqai die ik nu heb(bouwjaar 2014).