vrijdag 27 mei 2011

Mondeo update

Update van de Mondeo.

Krijgt ook wat aandacht.
Afgelopen weekend radiateur vervangen, deze was lek.
Ook een achterschokbreker vernieuwd.
Alleen werd een beste klus met ons pa samen, ruim 3 a 4 uur mee bezig geweest.
Bout in fuseelichaam afgebroken, en schokbreker zit vast tussen body en achtersubframe..

Hij is afgelopen week ook afgekeurd, 1 lampje, uitlaat minimaal gaatje, en draagarmrubber rechts.

INMIDDELS IS IE GEKEURD :D !

Heb van Coen nog een set Cosworth velgen overgenomen.







Volgende week mag ik 5 dagen mee naar Luxemburg.

Tot nu toe bevalt ie best ook. Een donders fijne auto om mee te rijden.

9 opmerkingen:

Fenske zei

Staat hem heel god, het is niet te geloven he. Die wielen staan overal onder.....

Nog een paar kleine puntjes en dan kan ie weer een jaar....

Komt goe Davey :-)

vdV-tjes zei

Ziet er weer goed uit Davey. Cossie's staan er netjes onder!

Kees zei

Davey dat gaat de goeie kant op, fijne auto's hé. Lucien, sorry maar maar ik kijk ook niet iedere dag op de blog. Hier is niks veranderd, misschien is er iets met jullie computer? Krijg je een foutmelding? Laat even weten wat ie wel/niet doet, misschien kunnen we er iets mee.

vdV-tjes zei

Bij ons doet de computer ook raar om op de blogger te komen. Dat is toch nie zo ramp. Word allemaal wel weer geregeld hoor.

Davey zei

Ook ik heb soms last ermee nu, maar na paar keer vernieuwen doet ie het fijn weer.

On Topic:
Inmiddels is APK een feit.
Rijden maar :D

FoKa zei

krijg geen fout melding alles word en blijft concept dan word het door pierre erop gezet denk ik want daar had ik dit probleem in januari door gegeven.vind dat raar

FoKa zei

he harry ik kan wel makkelijk op de blog komen en antwoorden maar sinds januari niks nieeuws kwa fotos enzo op zetten alles van mij word concept daar baal ik van gaat volgens via pierre die heeft het de laatste tijd erop gezet denk ik na kontact met hem stond het erop.

Kees zei

Pierre is een weekendje weg dus als het via hem gaat komt het er wel op als ie terug is. Wel raar dat je niet rechtstreeks meer kan bloggen. Hee Davey, gefeliciteerd mooi dat je weer vervoer hebt. Nou kan je je weer op de granny concentreren.

Fenske zei

Hé die FvB'ers

Ik weet niet wat er aan de hand is met de account van Lucien. Ik zal hem nog eens opnieuw uitnodigen.

Af en toe heeft de site zijn kuren. Een alternatief is een site laten maken en met zijn allen betallen voor de account en onderhoud.

Davey: Gaof man dat hij er door is. Kan je weer een jaartje Mondeoen.....