maandag 30 mei 2011

Tourrit DDC

Moet je kijken wat ik op het forum tegen kwam:

22 mei hebben wij (DDC) onze éérste toerrit gehad. Hier hebben we alleen maar positieve reacties gehad (natuurlijk wel een paar verbeterpuntjes maar dat hou je toch) Ik vind het dan ook een erg geslaagde dag en dit is natuurlijk ook te danken aan goede gezelschap dat er gisteren was! De buren kwamen zelfs nog even vertellen dat het een gezellige en leuke groep was toen er een groepje mee naar ons thuis kwam.

Hopelijk is iedereen er volgend jaar weer bij. Jammer genoeg had ik gehoord dat iemand net te laat was en ons daarom had gemist, inschrijving was van 9-10u open en we waren tegen 11u pas gegaan want een paar mensen van de Ford waren er speciaal voor ons gekomen. Een tip voor een ieder die volgend jaar door omstandigheden iets later komt: bel aub even naar het nummer op je inschrijvingsbevestiging dat je iets later komt.

Hierbij wil ik dan ook Ford-dealer P. vd Ven en vooral Marcel van Gennip bedanken!

De uitslag van de mensen die de vragen (al dan niet serieus ) hebben ingevuld:
1e Jan de Jong met 180 punten !
2e Michel en Gerrie 152 punten
3e Kees Fens 140 punten
3e Thomas 140 punten
4e Luciën Doms 138 punten
5e Colin van Elderen 117 Punten
6e Gerben Ganzevles 116 puten
7e Jelle 115 punten
7e Davey 115 punten
8e Marcel Jansen 40 punten
9e Jordy 20 punten

Helaas was Jan net weg toen de alle vragen beoordeeld waren dus wil ik Jan vragen om even contact te leggen om zijn prijs, een Focus RS500 modelauto, te kunnen ontvangen.

ALLEMAAL SUPER BEDANKT VOOR DEZE GESLAAGDE DAG EN TOT VOLGENDE KEER (Luxemburgmeeting bijvoorbeeld)

De fotos zijn te vinden op:
[url]s654.photobucket.com/albums/uu267/Formule1nr204/2011/DDC%20toerrit/[/url]

We krijgen er vat op die toerritten. Proficiat allemaal met de posities. Volgens Kiske was het een mooie rit en volgend jaar weer.......

3 opmerkingen:

Thomas zei

was zeker een mooie rit, ik ben er volgend jaar zoizo weer bij:),

en een gedeelde 3e plek vind ik toch niet verkeerd eerlijk gezegd:P aangezien stephan niet met mij mee reed:P

vdV-tjes zei

Maar volgens de foto's had je toch wel een heeeele leuke vervang(st)er voor Stephan gevonden Thomas!!! Zo slecht heb je ook niet gereden.
Gefeliciteerd allemaal met de behaalde punten heren en dames!

FoKa zei

was een geslaagde rit echt top en 3,4,7 voor ons clubje is niet slecht toch