zondag 16 juni 2013

Ik heb ze :-)

Het was even goed zoeken maar ik heb ze.


Ze zijn haast niet meer te vinden  verstralersbeugels voor de Fiesta mk1. Nadat ik ze gezien had op FordWorld via een eBay account was ik net te laat. Maar nu heb ik ze nog voordeliger ook. 

Zag ze even later bij de advertenties staan van FordWorld, gelijk in de mail gegaan en afgelopen woensdag gelijk opgehaald. En ja hoor ze zijn het.

Komen mooi op de 1300S van ons Tim. Nu nog een mooi zwart voorbumperke en hij is weer compleet.

Verstralers waren optie, maar wel een leuke vind ik, vandaar dat ik ze graag er op wilde. Onze Sam wil graag de andere op de Fiesta die eerst op de gele zaten. Daar ga ik even een andere bumper voor maken, dan kijk hij deze lekker wisselen. Tot zo ver de Fiesta's opdate :-)

1 opmerking:

vdV-tjes zei

Dat komt er straks stralend uit te zien.