zondag 24 november 2013

Kleine update mk1 restauratie

Zaterdag en zondag zijn Joep en ik weer lekker aan het krabben geweest, inmiddels staat de mk1 op zijn andere kant, en zijn we bijna klaar met de bodem!
Ook aan deze kant zit er weinig roest, dus dat gaat helemaal goedkomen ;-)
Gelukkig hebben Pierre en Tim vandaag ook nog wat gekrabt, alle kleine beetjes helpen :-)
In het begin had ik zoiets van waar ben ik aan begonnen, maar nu het eind in zicht komt en het resultaat zichtbaar is begint het leuk te worden......
 
 

6 opmerkingen:

vdV-tjes zei

Goed bezig mannen. Wat een rot klus dat krabben. Maar een mooi resultaat eronder. Succes verder ermee mannen.

Fester zei

dat ziet er goed uit ja,ik moet t toch s in t echt komen bekijken

Fenske zei

Achja als we elkaar zo een bietje helpen is toch leuk. Lekker ff wat ontspannen en veel herrie maken :-)

Komt ook weer goed Ben en Joep.

Davey zei

Zijn jullie ook in te huren ?
Heb een Transit...

Goed bezig mannen!

Fenske zei

Dan kunnen we er nog wel een ploeg bij zetten. Die zijn grooooooooot jonguh :-)

BenDeGek zei

Ik denk dat we dan ook een wat grotere draaispit nodig zullen hebben ;-)