vrijdag 1 november 2013

OOOOOOOOO kom nou eens kijken :-(

Ik dacht voordat hij de stalling in gaat nog even kijken naar een roestpuntje op de bodem. Ter plaatse van het krikpunt kwam de teer los en ik ben te laat jammer genoeg. Maargoed. Maar laten herstellen, want lassen kan Fenske nie.
 

Nog even wat roestvrijgemaakt en de Fertan erop gezet. Of het krikpunt is veel gebruikt of slecht behandeld. De bodycoating kwam ook los in de ronding en ook daar zat behoorlijk veel roest. Zat hihi



Aan de binnenkant even de mat weggehaald zodat ik daar ook even kan kijken. Bleek dat ze bij de bestuurderskant al aan het k..... zijn geweest. Zat heel veel plamuur/ kit op gesmeerd waar water een graag geziene gast was. Jammer dat ze net niet na het lassen nog even extra aandacht hebben besteed aan het netjes en goed afwerken. Maar goed. ook wat roest vrijgemaakt en in Fertan gezet. Verder ziet het aan de linkse kant er nog goed uit.


Tja rest mij nog maar 1 ding. Lasser gevraagd???? Maarja hij is ook al 32 jaar, dus kan ook wel he. En het is gelukkig allemaal uit het zicht.
 
 
Volgens mij nog een krik schade ofzo, maar heb hem kaal gemaakt en natuurlijk springt dan de veer van de versnellingspook los (en mis je een onderdeeltje het haakje). Maargoed dat komt ook weer goed. Nog even kaal gemaakt in Fertan gezet en nadat deze roest vrij is weer even goed behandelen met een eindafwerking van bodycoating. Komt goed (denk).

3 opmerkingen:

vdV-tjes zei

Das minder Pierre. Het is jammer maar hij word nu weer goed verzorgd zie ik. Succes ermee verder.

Fester zei

jeetje wie had dat verwacht als je hulp nodig hebt

BenDeGek zei

niet zo mooi, maar valt zo te zien nog wel mee!
Laswerk komt wel goed hoor ;-)