zondag 22 februari 2015

Paasrit 6 april 2015 (XR-RS club)

Het is zover de locatie voor de Paasrit is bekend.Op maandag 6 april 2e paasdag.
Dit jaar zal de rit central door Nederland worden verreden over de prachtige Veluwe.
Na de rit in 2007 keren we weer terug naar de prachtige bebosde omgeving in Gelderland.


De locatie voor vertrek en terugkeer is dan ook midden in het bos. We zullen deze dag te gast zijn bij de Hop-Eest in Putten.
Verdere details zullen volgen op onze site en op het forum.
(Leden gratis, niet leden € 10 euro p.p)


Contactgegevens:
Adres en Route
Landgoed Schovenhorst
Garderenseweg 93b
3881 GK PUTTEN


De Hop Eest is gelegen op Landgoed Schovenhorst.
Landgoed Schovenhorst ligt aan de weg van Garderen naar Putten. Komend uit Putten richting Garderen vind je op circa 700 meter na de rotonde aan je linkerhand het parkeerterrein van het landgoed.
Komend uit Garderen rij je voorbij de school ‘Schovenhorst’ en Scouting KonTiki. Na circa 700 meter vind je aan je rechterhand het parkeerterrein van het landgoed.

5 opmerkingen:

BenDeGek zei

Yeah :-)
Ik doe weer mee dit jaar !
Hopelijk krijg ik de cabrio op tijd klaar....

vdV-tjes zei

Wij bennen dr ook bij!!!
Zaterdags weer poetsen bij ons!?

Fester zei

ik kom ook poetsen

Unknown zei

Poetsen doe ik ook graag mee, rijden is nog even afwachten. Misschien toch maar wel een keer weer XR-RS CLub aangezien de "leen Capri" uit elkaar ligt.

Kees zei

Ik doe mee!